True / false game

cheezpuffscheezpuffs Senior Member
edited December 2012 in Thread Games
This is an idea I just came up with, the poster posts something which has or has not happened to you (or about you, or whatever), and the next poster (while having to do the same) has to guess whether or not it's true. When they've guessed, the poster has to say if they're correct or not, and, then say if it was close to an actual thing, or just simply made up.

Like this:
person 1 said:

One time I managed to eat a 2-foot-long hotdog!

EDIT: You were wrong person 2, I actually did once! It was tasty!:D
person 2 said:

False

*some random crap here*
I hope this works! :D

I'll start! (as any other forum game does)

I can't stand the LIKE / SHARE things on Facebook

EDIT: fishysmells52: You're right, I SERIOUSLY hate them! D:<

Comments

  • fishysmells52fishysmells52 Junior Member
    edited November 2012
    cheezpuffs;29106 said:
    I can't stand the LIKE / SHARE things on Facebook
    True, i tolerate them, but i dislike them.

    I ate cricket bread once - chopped up crickets that were cooked into bread.
  • SaphiraSaphira Simfiler
    edited November 2012
    fishysmells52;29108 said:
    True, i tolerate them, but i dislike them.

    I ate cricket bread once - chopped up crickets that were cooked into bread.
    With what you posted in the other thread food wise I'm gonna say true.

    I am certified with Nintendo.
  • FalcoPWNchFalcoPWNch Elite Beta Tester
    edited November 2012
    False

    I had obtained 24 absent days during 11th grade in high school.
    Edit: yea knew you'd answer this somehow.
  • fishysmells52fishysmells52 Junior Member
    edited November 2012
    True, I was there.

    I ate raw baby octopus once.
  • MrTeaMrTea Official Back-Up Simfile Judge
    edited November 2012
    True?

    I missed 84 days my 8th grade year and didn't flunk.
  • SaphiraSaphira Simfiler
    edited November 2012
    FalcoPWNch;29137 said:
    False

    I had obtained 24 absent days during 11th grade in high school.
    Actually it's true. I have a certification with Nintendo, I did training with them quite some time ago. I still have it around here somewhere I should scan it haha.
    DefTeaMachine;29151 said:
    True?

    I missed 84 days my 8th grade year and didn't flunk.
    I'm actually torn on this but given most school's attendance policies I'm gonna go with false.

    I acted in a show (not TV) at Disney World when I was 16.
  • fishysmells52fishysmells52 Junior Member
    edited November 2012
    I'm guessing true.

    I won The Game, because I'm Chuck Norris in disguise as a 20-year old.
  • FenrilFenril Designer
    edited November 2012
    False

    I'm pooping as I'm typing this
  • MrTeaMrTea Official Back-Up Simfile Judge
    edited November 2012
    Saphira;29155 said:

    I'm actually torn on this but given most school's attendance policies I'm gonna go with false.
    Nope. Tiss' a true story. I actually managed to get away with that many absenses. I went to an alternative middle school due to getting expelled for bringing a box cutter. (this was a total accident btw) So I guess they just didnt care. At any rate, the school closed down as soon as I left.

    Also buttcheeks, that is false cuz ur a fgt. Also tru story

    edit: I was ninja'd by finril. I'd say true?

    T/F, someone told me I fight like a fairy.
  • JasonKeyJasonKey BADministrator
    edited November 2012
    false, like since you dropped 'fgt', thats what they said you fight like instead .. tricky tricky you ;)

    T/F I am 53 years old and eat prunes on a regular basis
  • NocturneNocturne Simfiler and <span style="font-style:italic">Freakin Graphics Master</span>
    edited November 2012
    JasonKey;29184 said:
    T/F I am 53 years old and eat prunes on a regular basis
    SO TRUE.

    One time my harness came off in the middle of a rollercoaster and I had to adjust it manually mid-ride.
  • MrTeaMrTea Official Back-Up Simfile Judge
    edited November 2012
    Possible true
    JasonKey;29184 said:
    false, like since you dropped 'fgt', thats what they said you fight like instead .. tricky tricky you ;)
    nope. My gf was watching me fight someone and told me I fight like a fairy because i was dodging everything the other dude was throwing at me

    I boss around Jesus with technology
  • fishysmells52fishysmells52 Junior Member
    edited November 2012
    False, Jesus is his own boss.

    I tell a lot of puns.
  • MrTeaMrTea Official Back-Up Simfile Judge
    edited November 2012
    True
    fishysmells52;29208 said:
    False, Jesus is his own boss.
    Nope. I'm in a tech class at high school and I lead a group of me, some fat kid, and a 20 year old senior who people call Jesus.

    My all time favorite food is Lunchable cracker sandwhiches
  • fishysmells52fishysmells52 Junior Member
    edited December 2012
    That's pretty funny, and I'm guessing false to the Lunchables as well.

    I love rhythm games.
  • cheezpuffscheezpuffs Senior Member
    edited December 2012
    Kinda explains why you're here: True

    I am extemely paranoid
  • fishysmells52fishysmells52 Junior Member
    edited December 2012
    cheezpuffs;29228 said:
    Kinda explains why you're here: True

    I am extemely paranoid
    Actually, it's false. I'm only here for the forum now, I actually don't care for rhythm games anymore. And I'm guessing true.

    I broke two computers over not placing first in the Unofficial TS Tournament.
  • MrTeaMrTea Official Back-Up Simfile Judge
    edited December 2012
    el falso
    fishysmells52;29224 said:
    That's pretty funny, and I'm guessing false to the Lunchables as well.
    No, it's true.

    I haven't said a single false thing on this thread yet
  • JasonKeyJasonKey BADministrator
    edited December 2012
    Nocturne;29186 said:
    SO TRUE.

    One time my harness came off in the middle of a rollercoaster and I had to adjust it manually mid-ride.
    False :P

    and False .. you fear roller coasters and only ride kiddy rides

    Guessing ain't callin it Def ;)

    T/F I pee florescent or neon yellow / gold occasionally
  • MrTeaMrTea Official Back-Up Simfile Judge
    edited December 2012
    JasonKey;29283 said:
    False :P
    Nope.

    T/F Bayblade is going in the background as I type this, and the stupidity of it is making it hard to think.
Sign In or Register to comment.